Izdvajamo

12 mjeseci svi paketi programa za samo 1 kn!

Stižu sjajne vijesti za sve ljubitelje HD kanala! Proširili smo ponudu na Total TV platformi i od sada možete pratiti četiri nova HD kanala - FOX Crime, Discovery Turbo X, Nat Geo Wild i 24 Kitchen.

 

HOTELSKA RJEŠENJA - IP-DVB-C/T

IPTV HOTELSKI SUSTAVI


O nama

Tvrtka Premuž d.o.o. osnovana je 1998 godine i jedna je od prvih poduzeća u hrvatskoj koja se bavi sa prodajom, montažom i servisiranjem satelitske opreme, digitalnih i analognih satelitskih receivera te prateće opreme. 10 godina iskustva garancija su naše kvalitete.


Statistika

Posjete Sadržajima : 94029

Potražite nas na Facebook mreži

Facebook Image
Telefonske centrale PDF Ispis E-mail
Autor Administrator   
Subota, 26 Siječanj 2013 08:17

Telefonske centrale

ECHO / ECHOlite iPBX

 

Echo linija IP centrala se sastoji od 'lite' i 'standard' verzije koje se razlikuju prvenstveno u podržanim kapacitetima tj. podržanom broju istovremenih govornih kanala. Osim po kapacitetima, razlika između ECHOlite iPBX i ECHO iPBX centrala je također u hardware-u, veličini, korištenju solid state naspram tvrdog diska, bešumnom radu naspram standardnog šuma poslužiteljskog računala i ostalim.

Obje verzije su bazirane na Asterisk open source IP PBX-u. Trunking je moguć putem SIP-a, IAX-a ili PRI/BRI sučelja. Korisnički telefoni su SIP IP telefoni. Konfiguracije mogu raditi bez transkodiranja uz isključivo korištenje g711a codec-a zbog zadržavanja što veće kvalitete i osiguravanja što manje latencije.

Uz IP centrale i IP telefoniju možete početi koristiti napredne funkcionalnosti u telefoniji. Neke od njih su: korištenja LCR-a za smanjenje troškova uz korištenje više operatera i VoIP operatera za internacionalne pozive, povezivanje više lokacija, udaljeno spajanje na uredsku telefoniju, kontrola troškova, call centar i ostalo. Za neke od implementacija potrebna je dodatna oprema.

 

Funkcionalnosti

ECHO iPBX podržavaju funkcionalnosti osnovne telefonije i napredne usluge u telefoniji. Klijenti koji žele proširiti funkcionalnosti ili žele izradu specifičnih rješenja koja zahtijevaju dodatno podešavanje sustava ili razvoj isti mogu ugovoriti s našom tvrtkom.

 

Osnovna telefonija

Pozivanje – iniciranje poziva sa telefonskih uređaja
Pozivi na čekanju / Muzika na čekanju – telefonski pozivi se mogu staviti na čekanje za koje vrijeme se korisniku na čekanju reproducira ugodna muzika
Preusmjeravanje poziva – mogućnost preusmjeravanja dolaznih poziva na druge destinacije
Najavljeni transfer poziva – upravljanim transferom se pozivi mogu transferirati na druge destinacije uz prethodnu najavu i provjeru da li će treća strana poziv primiti
Slijepi transfer poziva – kod slijepog transfera ne znamo da li je treća strana na telefonu i da li želi primiti poziv, već se poziv 'na slijepo' prebacuje trećoj strani
Parkiranje poziva – pozivi se mogu privremeno 'parkirati', te se preuzeti nazad sa drugog telefonskog uređaja
Pickup poziva – kod dolaznog poziva na tuđi telefon, moguće je preuzeti poziv na svom telefonskom uređaju
Nadzorne tipke (ovisno o telefonu) – praćenje aktivnosti telefonskih uređaja na LED lampicama

 

Napredne usluge

Telefonska sekretarica uz mogućnost preusmjeravanja na e-mail – svakoj ekstenziji se može uključiti telefonska sekretarica. Ostavljene poruke na sekretarici se mogu preslušavati ili putem telefonskog uređaja ili sa računala ukoliko je postavljeno preusmjeravanje poruka na e-mail
Konferencijski pozivi – mogućnost korištenja konferencijskih 'soba' sa više sudionika u telefonskom razgovoru
VoIP za međunarodne pozive – podrška za korištenje VoIP operatera u svrhu smanjenja troškova međunarodnog telefoniranja  (2call prepaid, voipbuster i ostali SIP/IAX VoIP operateri)
Spajanje udaljenih ekstenzija – zaposlenici izvan ureda mogu koristiti softphone aplikacije na svojim prijenosnim računalima, mobilnim telefonima ili IP telefonske uređaje za spajanje na centralu u uredu putem Interneta

 

Proširivost

Navedene funkcionalnosti nisu uključene, no mogu se po želji klijenta naknadno implementirati.
IVR i Auto Attendant –  pozivatelju se može javiti snimljena poruka uz mogućnost odabira željenog odjela ili osobe pritiskom na tipke telefonskog uređaja; mogućnost kreiranja sustava menija kontroliranog tipkama telefonskog uređaja
Pozivi u redu – Sustav primanja poziva u redu (queue). Korisnici čekaju u redu, te se raspoređuju po slobodnim operaterima
Tapi – popup informacija o dolaznim pozivima, lista dolaznih i odlaznih poziva, click-to-dial i ostala integracija sa radom na računalu
GSM gateway – korištenje SIP IP GSM gateway-a i LCR-a za smanjivanje troškova pozivanja prema mobilnim mrežama

 

Proširivost samo uz ECHO iPBX standard

Snimanje – mogućnost snimanja razgovora, praćenja razgovora
Fax2mail, print2fax – mogućnost primanja faksimila od strane sustava i slanja na e-mail. Mogućnost 'ispisa' direktno na virtualni faksimil uređaj i faksimil broj telefona
Predictive dialer – automatsko prediktivno pozivanje liste brojeva i raspodjela po operaterima
CRM integracija – integracija sa postojećim CRM sustavima
Kontakt centar – mogućnost implementacije kompletnog kontakt centra za dolazne i odlazne pozive, praćenje klijenata, poziva, sms-a, baza znanja, kampanje, statistike,…
SMS integracija – mogućnost slanja i primanja SMS-a vezano uz telefoniju: propušteni pozivi, obavijesti iz kontakt centra ili crm-a, kontakt sa klijentima, nagradne igre, kvizovi, chat, naplata online sadržaja, distribucijske liste,…
Integracija i razvoj – ukoliko klijent ima specifične potrebe spajanja telefonskog sustava sa informacijskim sustavom ili specifične potrebe telefonije, izradu kompleksnijih tele-aplikacija, predictive dialera ili slično, klijent nas može direktno kontaktirati i izraziti svoje želje i potrebe
CDR – Razni WEB bazirani izvještaji sa detaljima o pozivima, statistike kumulativne i po ekstenzijama te druga izvjesca kao sto su statistike javljanja na dolazni poziv za svakog zaposlenika i dr.